PINK FRIDAYS

PF #60: Pink Laptop Bag from Bratty Bonita

The lucky winner of the Pink Fabulous Giveaways will win this cute Pink Laptop Bag from Bratty Bonita. The picture in the contest post is already sold out and is no longer in production. So instead of the black handle, you will get this fabulously pink laptop bag with light pink handle!!!

Post your Pink Fridays away!!


35 comments

  1. bambie

    yipee! finally able to link up! the laptop bag is so pretty. i likey! 🙂

  2. jared's mum

    very nice mommy..in case i win it, i need a lappy to go with that pink bag!happy pink friday, will be posting my entry in a while^^

  3. Mona

    wow, very pretty hope to win 🙂

  4. cathy

    Greetings!

    What an awesome pink laptop bag! It's really a cute bag for a woman like me. Perfect fit for a pink laptop.

    Have a blessed day!

  5. genny

    fabulous bag that i so want to grab and i want it in my hand soon. my laptop is waiting for you. wink! my entry is up.happy weekend!

  6. jared's mum

    lookie, posted my first pf for my new blog!!

  7. Green Dei

    here yeah, joining. =)

  8. Tina

    hi sis, love the laptop bag.. fits in my laptop. 🙂 by the way, walang pic lumalabas sa entry ko sis. 🙂

  9. Willa

    uber ganda naman nito mars!!!!

  10. vernz

    wow.. sana ako manalo.. very pretty… Rubz.. dropping by for PF..

  11. Dhadha

    I so want the laptop bag! Nag lalaway ako sa sobrang ganda. Dapat ako manalo. LOL. :))

    Happy PF!

    Dhadha ?
    http://www.kerstinmarie.info
    http://www.dhadhagarcia.com
    http://www.twenteenmom.com

  12. Chris

    it is a real nice bag! 😀 i will join in the giveaway soon 🙂

  13. ellen joy

    I would love to win that for my NIBO 🙂

  14. Gene

    Crossing my fingers para sa bag na ito, hahaha!

  15. seth

    I am eying on the bag too…hihihi…

    Btw, done commenting to entries until # 22 🙂

  16. zoan

    ayan. first time ko. 🙂 nice laptop bag, sana ako manalo ahaha

  17. Mona

    ganda i like this one 🙂

  18. Cecile

    i love that pink laptop bag :-); hmmm, sino kaya mananalo?

  19. Pinay SAHM

    aguy na late ko ug post sa akong pnk da. pink-ish fab imung giveaway marz, ako pa join ako mga sisterette basin mabulahan to

  20. genefaith

    now this is what i want..love it, love it, love it!!!

  21. Roxxy

    oh I love the colour, brilliant give away! submitted my entry =)

    http://alwaysfilipina.blogspot.com/2011/03/my-pink-winter-coat.html

  22. Mommy Dharlz

    submitted mine.. will submit more..

  23. melandriaromero

    so nice. I love their bags. I saw one that really fits my style. hi hi, will buy them pag meron ng funds. LOL. unahin ko muna pambayad sa hospital.

  24. dorry lyn

    love it.. sana ako manalo dyan 🙂
    posted my 1st PF entry.)

  25. Bambs dear

    so nice 🙂 ano kaya size nyan? pwedi ba 15 inch lappie dyan? Happy weekend mommy rubz

  26. Rossel

    hindi ako mahilig sa pink but i find this bag lovely. swerte ng mananalo ng 1st prize. goodluck sa lahat ng sumali.

  27. jadeingua

    Wow! Very Kikay Bag! Hope to win that! Yey!
    Happy PF!

  28. Gracey

    what a gorgeous bag.. pls be mine..haha

    btw, posted my first entry from this blog. But joined this meme dati pa with my other blog. i love pink as much as you do 🙂

  29. AC

    sana naman manalo na ako nito… wahahaha!!! ang ganda ganda!!!

  30. irenie

    I want to join to have that bag on my hand, weeeeeeeeeeee

  31. Clarissa

    wwaaahhhh!!ba't di nakasama ang link ko,Mommy Rubz?Left a comment with my link kasi nung bumisita ako di pa naka-up yung linky tool.

    Will join again this Friday na lang…

  32. Clarissa

    btw,so girly ng laptop bag!Lovely!

    Enjoy your week ahead,Mommy Rubz!

  33. shengkay nest

    ay cute nito..pag ako ang winner la naman akong laptop..hahaha…

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

[+] Zaazu Emoticons Zaazu.com